English
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

به همت انجمن‌ علمی - دانشجویی مهندسی برق برگزارشد: مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته مهندسی برق

مراسم معارفه دانشجویان نوورود رشته مهندسی برق به همت انجمن‌ علمی – دانشجویی مهندسی برق یکشنبه ۲۸ آبان ماه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی ‌و اجتماعی‌ دانشگاه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، در مورد فعالیت‌ها و اهداف بخش فرهنگی دانشگاه توضیحاتی ارائه و به اهمیت رشته مهندسی برق پرداخت؛همچنین توصیه‌هایی را در زمینه‌همکاری های دانشجویان رشته مهندسی برق با حوزه فرهنگی مطرح کرد.
دکتر راضیه‌سادات اخوت، مدیرگروه آموزشی رشته مهندسی برق، ضمن معرفی این رشته، در خصوص برنامه‌های درسی، اهمیت این رشته و زمینه‌های فعالیت دانشجویان در صنایع و مشاغل مرتبط سخنرانی کرد.
 در ادامه، دکتر عبدالحسین رضائی، سرپرست تخصصی گروه برق – الکترونیک، با اشاره به اهمیت و گستردگی حوزه‌های مرتبط با رشته مهندسی برق، مواردی را در خصوص واحدهای درسی این رشته عنوان کرد.همچنین دو نفر از دانش‌آموختگان این رشته، سهیل وفایی دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف و روژان جلیلوند، کارآفرین این رشته ، همچنین سینا نبی- دانشجوی برتر رشته مهندسی برق، نیوشا عشایری- دبیر سابق انجمن برق و سما يوسف‌نيا ارلو دبیر کنونی انجمن و سردبیر نشریه «هرتز» گفتگوکردند.
اجرای موسیقی پیانو با هنرمندی مهدیه قدیمی، برگزاری مسابقه حدس کلمات، تقدیر از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر و گرفتن عکس یادگاری از بخش‌های پایانی این برنامه بود.